Måndagsbarn

Hej! Hur är det med er idag? Jag mår bra, men är ganska trött.. Dagen har varit riktigt skön. Mentors tid, ensamble och engelska då vi kollade på film. Vi fick även reda på att vi ska gå på konsert! Den 8/3 ska vi på Anna Ternheim! Jag kan inte direkt säga att jag lyssna på värst mycket på henne, men lite. Får ta och lyssna in mig lite mer på henne! 
Var kvar i skolan ett tag efter och pluggade. Sen vid fem åkte jag hem och pluggade lite till. Nu är jag precis klar med min överaskning till min klass, men det blir ingen överraskning för jag skrev på fb att jag skulle ha med en överraskning.. Typiskt jag att skriva/prata innan man tänkt efter haha.. Menmen, får väl bjuda på den!
Men nu ska jag gå och ta en snabb dusch och sen kolla på Filip och Frediks nya program "Får vi följa med?". Missade förra veckan så tänkte ge det en chans ikväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback