Happy birthday to me!

Hej! Ja idag så har det ju varit min födelsedag. Så nu är jag 17 år, rätt värdelöst åt egentligen jag menar 1 år tills man blir 18! Menmen, man ska väl fylla 17 också!

Så vad har jag gjort idag då? Jo, dagen började med frukost på sängen vid halv sju. Fast jag gick upp och satte mig vi tv:n istället och kollade på vakna med the voice.
Sen drog jag iväg till skola, tycker ändå att det är rätt skönt att vara tillbaka efter lovet. Hade mentorstid, ensemble och engelska så det var en riktigt skön dag. Efter skolan gick jag till Fröken Brogren veranda och köpte med fika till mig och Mathilda, riktigt gott!
Sen tog jag tåget hem och åkte senare och tränade (vilket jag inte gjort på mer än en vecka hehe..) och den åkte jag med Erica och Ellinor och syrran hem till mig och firade mig med våfflor och tårta!
Mari och Emelie var också här!
Sen tig jag en dusch och la mig sen och kollade på big brother och dagens grey's.
Så min födelsedag har varit riktigt bra enligt mig! :)
Nu ska jag ta och sova, vad jag fick i present och vad jag köpte i lördags får ni se imorgon.
Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback