Chill lördag

Hej! Idag har jag nästan inte gjort något. Det ända jag faktiskt har gjort är att baka tårta tills imorgon då Norrköpings släkten kommer för att fira mig!
Och nu är det äntligen sportlov, riktigt skönt enligt mig. Vad ska ni läsare hitta på? Åka skidor, vara med vänner eller bara ta det lugnt? Jag ska åka till Norrköping imorgon och vara barnvakt åt mina kusiner Maya och Max fram tills onsdag. Sen har jag inget speciellt inplanerat!
Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Ikväll ska vi till familjen Sleipner!

Här har ni också en bild på hur min tapet ser ut och gårdagens outfit! Resten av rummet får ni se när allt är klart!
Jeans: Gina Tricot T-shirt: Syrrans Tröja: H&M



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback