Dagarna som gått

Tänkte ta tag i bloggandet nu efter några dagars paus. Begravningen i tordag var jätte jobbig såklart och det känns jätte konstig att hon är borta. Att jag aldrig kommer att få träffa henne igen.


Vad har hänt annars då? I fredags var jag först i skolan och sen på kvällen hängde jag på cafe deed för att lyssna på när Clara, Jonna och Mathilda spelade. En kille som kallade sig för Songs for the sleepwalkers spelade ochså, sjukt duktig! In på spotify och lyssna!
Igår var jag först på marieberg med familjen, vad jag köpte visar jag snart.
På kvällen kom Erica och Ellinor och deras släkt hit och åt mat!
Idag ska jag plugg, har ekonomi prov i veckan. Jag kan INGET. Men det löser sig, förhoppningsvis..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback