En jobbig dag väntar

Hej, idag har jag varit i skolan och satt faktiskt kvar tills kl fem! Skulle vilja kunna skryta med att jag pluggade i tre timmar (slutat kl två, men nej. Satt bara och chillade med mina fina klasskompisar och lyssnade på musik!
Nu på kvällen har jag varit hos Erica och Ellinor och käkat mat med hela deras släkt!

Imorgon blir en riktigt jobbig dag. Jag ska nämligen på begravning. För ca två veckor skrev jag att jag hade haft det väldigt jobbigt. Anledningen till det är att en väldigt nära och älskad vän har gått bort. Jag har fortfarande svårt att förstå att hon är borta.
Så imorgon kommer jag inte att blogga, kanske till och med tar en paus på några dagar. Vi får se, men nu vet ni varför!
Nu ska jag försöka att sova, vi hörs när vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback