Dåligt

Hej, inte den bästa uppdateringen på sistonde. Men har inte känt att jag har haft tid.
I måndags var det en väldigt skön skoldag. Tre rätt så korta lektioner och sen på eftermiddagen så dansade alla nior. Jag dansade med, gick helt okej och kände inget i knät. Eller visa rörelser så kändes det ju men inte så ofta.
Sen på tisdag så stod jag och jossan i cafeteriean hela dagen och på kvällen så drog alla niorna och dansade i storå. Det var också niorna från Linde och Storå. Riktigt kul kväll faktist!
Kom hem vid halv elva och sen vid tolv gick jag och la mig.

Idag så fick vi kompledigt för dansen igår. Sov till typ halv elva och sen har jag bara tagit det lugnt, mår inte riktigt bra.. Men vädret är ju kanon ute! Soligt och några plusgrader!
Härligt :)
Nu ska jag ta och kolla på skid-VM, vi hörs!
Tumblr_lh9dcqy4zj1qce7tko1_500_large
weheartit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback