Mål

Hej! Gårdagen på gröna lund var riktigt roligt, men EXTREMT varmt! Fast värmen hindrade ju inte oss i från att åka :) Så vi åkte på hela dagen! Det ända negativa med grönan var att en jävla fiskmås fick för sig att bajsa på min hand. Moget.
På hemvägen lyssnade vi på Sverige-Finland. Sverige vann ju med 5-0 och Zlatan gjorde 3 mål, så jävla grym!

Idag så var det flaggan turnering på skolan! Min klass kom två! Vid tolv drog jag och fixade mina ögonbryn, blev jättebra!
Sen spelade vi nior också match mot lärarna. Vi förlorade tyvärr där men det var riktigt kul att spela :)
Efter matchen åkte jag hem och fixa med grejer tills skolavslutningen imorgon, bl.a. hur mitt hår ska se ut. Om jag hinner imorgon så ska ni få se en outfit bild, annars blir det nog på fredagen!

Sen vid sex drog jag ner till fröjevi och spelade match mot rynninge. Vi vann med 5-3 och jag gjorde mål!
Jag har inte gjort mål på typ hur länge som helst, kan ju ha att göra med att jag för det mesta brukar stå i mål ;)
Nu ligger jag i sängen och ska sova nu.
Imorgon går jag min sista dag på Fröviskolan, helt sjukt!

PUSS!

Snodde en bild från fb, tror att det är Dani som har tagit den!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback