Bad

Hej, väldigt dåligt bloggande på ett tag men här kommer en liten uppdatering om vad som har hänt dom senaste dagarna!
I måndags drog jag, erica och pappa in och kollade på ÖSK-Trelleborg, ÖSK vann med 4-2!
I tisdags så var jag, mamma och amanda på marieberg, kom hem med en klänning, en locktång och en jeans jacka. På kvällen var det träning som vanligt.
Igår så målade jag hela dagen och på kvällen så var med match i örebro. Vi spelade mot Eker och vi förlorade med 3-0.
Idag har jag inget in planerat, eller jo ikväll ska jag åka in till örebro med familjen och träffa några vänner till oss!
Imorgon börjar Örebrocupen, ska bli sjukt kul! Örebrocupen är lätt den roligaste cupen på hela året! Är grymt taggad!
Men vi hörs kanske senare, puss!

Clas Ohlson

Vero Moda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback