Roadtrip


Woho Alicia bjuder på bilder som hon tagit själv, var ju inte igår..
OCH EN OUTFIT, där ni! Linne och bandeau Gina Tricot, shorts H&M, ring Spaiiiin.
Hej! Ja, det blev en lite roadtrip idag. Jag och pappa körde Erica till Nynäshamn där hon skulle ta färjan
till Gotland. Så vi vinkade av henne och sen satte vi oss i bilen och körde hem.
I Arboga så stannade vi och åt mat på en resturang som hette Rasta.
När jag kom hem så städade jag lite och nu sitter jag här.
Ska nog ta och slå på någon film, tror att det blir Harry Potter och halvblodsprinsen. Sen ikväll blir det
Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Så det blir en Harry Potter kväll!
På tisdag börjar vi träna igen, ska bli riktigt skönt och lär ju behövas hehe..
Vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback