2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, ganska mycket.

Har du några nyårslöften?

2010 hade jag inga nyårslöften, men i år har jag! Läs här.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej!

Vilka länder besökte du?

I år var jag bara i Sverige, men i slutet av April så drar jag och mitt lag till Spanien!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Ganska många, bla 16/10. Dagen då jag träffade Håkan Hellström!

Vad var din största framgång 2010?

Jadu, vet inte om jag har gjort någon riktig framgång men jag är ganska stolt över mig att jag gick upp på scenen på sportscamp och sjöng för, vad kan det ha varit, ca 800,900 personer?  

Största misstaget?

Att jag aldrig tog chanser.

Bästa köpet?

Ojoj, det är mycket!

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och smycken, hehe..

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Absolut, massor!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Love the way you lie, från och med du, Waka Waka och Hey soul sister.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Absolut gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?

Inget tror jag.

Favoritprogram på TV

Grey's anatomy

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Vaknade och fick min moppe, åkte till marieberg med mamma och pappa och sen på kvällen åt vi på Scandic!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Annorlunda och snyggt, jag har vågat att klä mig som jag vill.

Den bästa nya personen du träffade?

Det måste absolut vara alla underbar jag träffade på Sport Camp!

Tumblr_lecw42xldt1qch9dho1_500_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback