Det här med uppdatering...

Det har det inte blivit mycket av dom senaste dagarna. Min ursäkt? Jag har inte haft tid eller ork.
Måste verkligen försöka att ta tag i bloggandet ordentligt igen!
I söndags så var jag ju inne med laget och kollade när KIF vann över Kopparberg/Göteborg med 3-1 och hyllad VM hjältarna.
I måndags så var jag med amanda och hennes familj i Fellingsbro och badade och avslutade dagen med att sova hos henne.
Igår så vart det Fellingsbro badet igen och sen på kvällen så tränade jag.
Det har hunnit att blivit Augusti också. Fy fan vad det här sommarlovet har gått snabbt. Jag börjar skolan om 19 dagar vilket ska bli väldigt kul! Men man vill ju ändå inte att sommarlovet ska vara slut.

Nu ska jag ta och klä på mig kläder och sen vid två åka och hämta Erica och åka upp till Rockhammar och bada med Jossan och Ilmo. Blir bra det!
Vi hörs när vi hörs, peace!

X_79aacd26_large
Tumblr_lpbk2iccy91qi0f6ho1_500_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback