Nyårslöfte

Snart är året slut och för visa slutar ett nyårslöfte och för andra börjar ett. För mig börjar ett.
Jag har bestämt att i år ska jag ha ett nyårslöfte att jag ska inte äta godis, kakor, bullar, dricka läsk, saft, ja allt var det innebär, på vardagar. Måndag-Torsdag och försöka att inte äta på söndagar heller. Och jag ska verkligen försöka att hålla det. Kanske att det blir någon gång ibland på vardagar, men inte alls ofta!
Ska även försöka att träna lite mer, vi har en träningscykel hemma som jag ska försöka att cykla på en gång i veckan.
Här och nu kom jag på att man kanske ska ha godislöfte fram till april-maj? Orkar inte ha ett helt år.
Det måste jag tänka på.

Det är i alla fall mitt nyårslöft, nu vill jag höra om ni ska ha något nyårslöfte eller slutar ett nyårslöfte för er nu på fredag? :)


google



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback