Dag 2 – Därför bloggar jag

Jag började blogg för att jag tyckte att det verkade väldigt kul och några av mina kompisar bloggade. Men att komma på ett namn till bloggen var en annan femma. För vad ville jg blogga om? Skvaller, mitt liv, kläder, smink, spel, filmer?
Men jag kom fram till att jag ville blogga under namnet aliciascloset. Jag valde namnet för jag villa blogga om mode och musik, men mest mode. Jag blev inspererad av andra modebloggare.
Jag har alltid bloggat på blogg.se och jag kommer nog alltid att blogga här för att det funkar bra och är lätt att förstå.
På aliciascloset blev det kanske inte så mycket mode, mest i början. Sen blev det bara mest om mitt liv.
Nu när jag bloggar under wwalkincloset så ska jag verkligen försöka att fokusera på mode, musik och mitt liv.
Jag bloggar inte för att bli en STOR blogg som t.ex. Kenza. Skulle nu bloggen bli stor så är det en bonus. Jag bloggar för att jag gillar att skriva om saker jag gillar.
Också i den här bloggen ska jag försöka att blogga mer seriösare än förut och försöka att skiva fler inlägg per dag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback