Dag 1 – Presentation av mig

Ja, här har ni Alicia Anna Marie Skagerström på 15 år, alltså är jag född 1995! Jag bor då i Frövi med min mamma, pappa och min lillasyster. Tillsammans har vi en kattunge på sex månader. Ni som inte vet vart Frövi ligger så är det ca en halvtimme utanför Örebro.
Min födelsedag är 27 februari. Jag har brungröna ögon och är ca 176 cm lång, ja det är en lång tjej som sitter här och skirver!
När jag var 3-4 år så flyttade vi från örebro ut här till Frövi. Under hela min skolgång så har jag gått på Fröviskolan och nu går jag då i 9:an, alltså sista året på skolan. Jag har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska gå för gymnasie i höst, men jag vill gå handel, sam.media, estet eller resturang.

Jag har haft många olika frisyrer bla, page, halv långt, jätte kort. Men just nu har jag ganska långt. Min naturliga hårfärg är brun, men just nu har jag brunt med ljusa slingor i.

Jag spelar fotboll i laget Frövi/Fellingsbro, lätt det bästa laget!

Min favorit serie är Grey's anatomy, lätt den bästa serien som finns! Min favorit musiksmak är blandad, men bla John Mayer, Håkan Hellström och Rihanna. Min spotify lista hittar ni HÄR.

Några bilder på mig:





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback