Måndag

I lördagskväll var jag ju hos Amanda med Tom, Adam, Ilmo och Emma! Jossan och Martin kom också ett tag.
Vi satt mest och spelade kort och pratade. Riktigt mysig!
Igår så var jag hos farmor med famlijen. Vi firade min syrra Amanda som fyller nästa Måndag. Sen kom också min kusin Anna, Gunilla, Mats och Karin ditt!
Kom hem vid sex och då drog jag ner och kollade lite på när 93:orna spelade match. Sen hem och äta och kolla på IDOL.
Just nu sitter jag i skolan, börjar om en kvart. Har en väldigt lugnt dag idag. Mentorstid, Engelska och Ensambel så jag slutar runt två!
Sen ikväll ska jag till idrottshallen och kolla på träningen.
Vi hörs kanske under dagen eller kväll!
Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback