Just be true to who you are

Har inte orkat bloggat på två dagar nu. Men i fredags i alla fall så vaknade jag upp och var genom förkyld. Fan vad kul. Men började dagen med att åka och fixa mina ögonbryn och sen vidare til skolan. Tog mig igenom dagen bara fint, på kvällen skulle jag ha gått på lindemarken men orkade inte. Så det blev en mysig hemma kväll framför tv med popcorn.
Idag drog jag inte till Örebro för att kolla på när brudarna spelade match mot Rynninge, vi förlorade med 4-1. Fick också träffa Hanna!
På hemvägen blev det också ett stopp på McDonalds! Resten av dan har jag bara kollat på tv men nu vid sju ska jag ta mig hem till Amanda för en mys kväll med massa trevliga!
Men vi hörs någon annan dag, kanske imorgon om ni har tur!

Just, jag har börjat med Instagram, helt beroendeframkallande!
Jag heter aliciiia, så följ mig gärna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback