Innan jag kände dig

Hej! Hur mår ni? Jag själv är lite förkyld, vilket suger.
Har inte bloggat på några dagar nu, men i alla fall så har ni inte missat så mycket.
I söndags så dömde jag poolspel med Amanda i regnet, mindre kul men för 350 kr så överlevde jag!
Senare på kvällen så kollade jag på när b-laget spelade match med Jossan och Martin.
Igår så var det skola som vanligt, riktigt skön dag! Efter skolan gick jag upp på stan och köpte nya hörlurrar, mina gick helt sönder igår.. En chai latte blev det också!
När jag kom hem så bakade jag en kardemummakaka med hallon som jag ska ha med imorgon till skolan. Det är föräldrarmöte på kvällen och så ska vi sälja kakor, kaffe och sånt!
Nu har jag nyss ätit lunch och har snart ensambel. Vi över inför gymnasiemässan som är om exakt 2 veckor! Min grupp ska b.la. sjunga I don't want to be och Waiting on the world to change, blir skit braaa!
Men vi hörs senare, puss!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback