På bussen

Godmorgon, eller något sånt!
Vart inte att jag skrev något mer inlägg igår. Min mobil dog och jag orkade inte sätta på datorn. Men jag följde ju med Mathilda när hon skulle klippa och färga håret, det blev jätte bra!
När hon var klar så gick vi till pressbyrån och köpte varsin kanelbulle! För det var ju kanelbullens dag igår!
Kom hem vid halv åtta, åt mat, kollade på tv och gick vid halv elva och la mig.

Idag började jag dagen med att besöka vårdcentralen i frövi. Mitt vänstra öga har varit rött, kliat(dock inte dom två senaste dagarna) och gjort ont sen i fredags.
Så var där i ca 1 timme innan läkaren sa att jag skulle få åka in till USÖ i Örebro och undersökas igen. För det dom ska göra i Örebro kunde dom inte göra i frövi.
Så nu sitter jag på bussen på väg in till Örebro, kommer kanske missa hela skoldagen också.. Känns ju sådär..
Har jag tur hinner jag vara med på ensemblen!
Ikväll så ska jag på kalas hos Mia, Cim, Oliwer och Wilma. Mia fyller nämligen år idag!
Men vi hör kanske senare idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback