Orkar inte..

Matchen idag, eh ja. Vi förlorade med 10-1, dock spelade vi mot deras damlag. Menmen.
När jag kom hem idag så hoppade jag in i duschen och fixade mig lite. Sen vid halv sju kom Marie, Pierre och lite senare kom Emelie. Vi har ätit mat, pratat och spelat "Med andra ord".
För ett tag sen gick jag ock satte mig och skulle skriva en engelska uppgift som ska vara klar på måndag. Men när jag nästan var klar och ska klistra in en grej så försvinner allt. Jag älskar livet.
Orkar inte skriv om den idag, får bli imorgon efter fotbollen.
Jag ska nämligen in och kolla på fotboll i Örebro imorgon, ÖSK-Malmö, med Lena, Jossan och Amanda!
Men nu ska jag gå och vara lite social, vi hörs imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback