I väntan på utvecklingssamtal

Tänkte jag att jag kunde ta och blogga lite! Kan ju börjar med att berätta hur det var igår på fotbollen.
Det började ju bra, solen sken, ÖSK såg taggade ut och stämningen var på topp!
Första halvlek spelade ÖSK riktigt bra och i början av andra så gjorde dom 1-0! Men sen så fick ÖSK en utvisning och efter den utvisningen gick allt neråt..
Malmö reduserade och när det var 1 minut kvar av matchen, 1 minut, så gör Malmö mål och vinner matchen..
Underbart... Nu är det bara att hoppas att det går bättre för ÖSK nästa säsong!
Idag i skolan så har vi haft mentorstid, engelska och ensamble. Nu sitter jag som sagt och väntar på att klocka ska slå halv fem då det är dags för utvecklingssamtal. Sen ska jag åka direkt på fotbollsträning!
Vi hörs senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback