Godnatt!

Ligger återigen i sängen och ska snart sova.
Idag så började jag dagen med att försova mig, så blev lite stressigt på morgonen. Men jag kom i tid till bussen!
Skolan idag har varit väldigt skön. Sånglektion, svenska, kör, lunch, samhäll och ensöv.
När jag kom hem från skolan så åkte jag direkt till församlingshemmet och hade sånglektion och sen så skulle jag på step up, men jag och pappa gick ut och gick istället. Fast jag sprang lite också! Men gud vad trött jag var när jag kom hem, märks att jag inte har den bästa konditionen..
Men nu ska jag ta och sova, måste åka in tidigare till skola imorgon för att göra klart ett samhälls arbete men Hannah.
Vi hörs imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback