Dåligt

Jag suger på att blogga. Förlåt. Hoppas att ni överlever. Men ska försöka att ta tag i bloggandet, igen.

Så vad har ni missat, inte så mycket.
I fredags åkte jag, Amanda, och mamma till Marieberg. Kom hem med ett nytt halsband som jag är helt kär i!
I lördags så var jag, mamma och pappa på Ikea och så vara jag på stadium och handlade ett par löpparbyxor. Sen kollade vi på när syrran spelade innebandymatch.
I söndags fyllde min pappa år! Så vi firade honom. På kväll var jag först på träning och sen kalas för pappa med Erica, Ellinor och Marianne. Sen vid åtta åkte jag in till Örebro och spenderad kvällen med Mathilda, Hannah och Jonna. Vi var hemma hos Hannah. Sen sov jag hos Mathilda.
Igår när jag och Mathilda vaknade så gjorde vi frukost, pratade och sen gick vi och fikade. Sen åkte jag hem och tränare.

Just nu är jag på väg till skolan. Vi börjar inte förrän ett idag!
Varför vi börjar så sen idag är för att vi ska vara i skolan fram till åtta idag för att vi har öppet hus på skolan.
Men vi kanske hörs senare idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback