Söndag

Hej, idag så har jag pluggat. Har matte prov på tisdag och jag kan väl säga att ja, jag är väl inte så taggad.. Sen har jag läst ut min svenska bok också!
Annars idag så har jag bakar lussekatter! Vart så himla sugen!
Sen har jag också gjort en farsdag middag till min pappa. Det blev köttfärsbiffar med fetaost, soltorkade tomater och tomatsås! Blev faktiskt riktigt bra!
Nu sitter jag och kollar på film, ska snart ta och sova. Imorgon får jag in i en vecka som kommer vara full av musik! Måndag-onsdag har musik/politik dagar, tisdag luciaövning, torsdag ABBA-repetion hela dagen och på fredag är det dags för uppträdande hela dagen med ABBA kören!
Hoppas bara att jag håller mig frisk, börjar känna mig förkyld...
Menmen, vi hörs imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback