Futsal, EMA och skola

Hej, har inte bloggat på några dagar nu. I söndags var jag i Lindesberg hela dagen och kollar på futsal cup. Då spelade damerna sitt gruppspel och slutspel. Herrarna spelade också slutspel. Vann gjorde KIF på damsidan och BK Forward på herrsidan! Så det blev en heldag med fotboll! :)
På kvällen kollade jag på EMA, var en ganska bra show tyckte jag!
Igår var jag i skolan som vanligt och träning på kvällen. Sen fotbollsgalan på kvällen!
Idag så var jag i skolan som vanligt fram till ett då jag och min klass på teater. Vi såg Amadeus! Den var faktiskt riktigt bra! :)
Idag kom också Hannah hem ifrån USA, riktigt kul att träffa henne igen!
Efter teatern så var jag på luciaövning :)
Nu sitter jag och kollar på tv, ska snart sova. Är ganska trött.
Just, jag och min syrra hade fick ett brev idag från våran moster! Brevet innehöll två autografer från Kapten Röd!
Ganska glad tjej :D
Men vi höra imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback