Abba och Breaking Dawn

Hej! Har inte haft tid, eller ork, att blogga sedan i onsdags. I onsdags var ajg i skolan och efter skolan så gick jag upp på stan och handlade ett par örhängen till Abba konserten.
I torsdags så repade vi Abba hela dagen. Var helt slut när jag kom hem..
Och igår så var det dags för uppvisning av hela showen!
Två shower för olika skolor och en på kvällen för allmänheten. Det var riktigt kul och alla tyckte att shown var jättebra! :)
I mellan showerna så drog jag, Mathilda, Hannah, Johanna och Jonna och fikade på Fikafabriken, riktigt mysigt!
Idag så har jag inte gjort mycket, bara tagit det lugnt och städat lite. Snart ska jag ta och cykla ner till stationen och ta bussen in till Örebro med Amanda. Vi ska gå på bio, SÅKLART ska vi se Breaking Dawn!
Alla som jag har pratat med har sagt att den är jättebra, så vi får hoppas på det! :D
Vi hörs kanske senare eller imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback