You’ve got that smile, that only heaven can make

Hejsan här var det världens tråkigaste blogg. Typ. Ska väl ta och uppdatera er om vad ni missat.
Onsdagens match mot Adolfsberg gick hur bra som helst, vinst med 4-1!
I torsdags tror jag att det inte hände något speciellt, jofan. Eric Saade gick ju vidare till final! Meeen det visste ni redan säkert.. ;)
Idag så var det skola som vanligt och efter skolan åkte jag, syrran och mamma in till Marieberg, visar vad som fick följa med mig hem imorgon för nu måste jag sova. För imorgon så åker Amanda och jag in till örebro för att gå domarkurs från kl 9:00 till ca 15:00, alltså ca 6 timmar. Hääääääärligt.. Men man överlever väl!
Puss och godnatt så hörs vi imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback