HONEY, I'M HOOOOME!

Hej på er alla söta!
Nu är jag hemma igen från Spaninen, resan har verkligen varit helt underbar!
Dom bästa dagarna jag har varit med om på lääänge! Vädret har också varit riktigt bra, sola varje, fast det har regnat lite grann också. Men lite brun har jag allt blivit!
Så vad har vi gjort då? Jo, vi har:
- Såklart tränat massa fotboll!
- Badat i havet, tre gånger vart det för mig!
- Solat.
- Shoppat.
- Ätit god, men lite smaklös, mat.
- Sprungit upp för världens värsta backe, lovar jag ville efter att ha sprungit upp och ner för den tre gånger.
- Ätit världens godaste glass!
- Strosat runt i Tossa de Mar.
- Varit en sväng på en bar, bara pinsamt..
- Kollat på Barcelona-Real Madrid.
Och massa annat roligt! Bilder från hela resan och på det jag har handlat kommer senare.
PUSS OCH KRAM PÅ ER!

Det var byggnaden till vänster i bild som vi sprang i, sjukt jobbigt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback