En klänning och kjol på posten

Hej! Först måste jag bara kommentera vädret, HUR UNDERBART SOM HELST! Soooommmmmaaaarr!
Idag så hade jag en vääääldigt skön skoldag, hade 1 och en halv lektion (hade bara engelska i en halvtim typ). HUR SKÖNT SOM HELST! Känns verkligen att man slutar nian om 1 och en halv vecka!
När jag kom hem så fick jag se att min långklänning och min kjol hade kommit!
Var också uppe i linde med mamma och hämtade ut åkband till gröna lund. Nästa tisdag så åker hela min klass på klassresa till Stockholm och gröna lund! Ska blir skit kul :)
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen bara slänga mig framför tv:n, vi hörs imorgon!


Apropå fläcken på klänningen, jag spillde lite vatten..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback