California king bed

Hej, har inte hunnit bloggat sen i tisdags! I onsdags var spelade jag match, första förlusten vilket sög ju menmen.
Igår så var det äntligen dags för NO-redovisningen! Amanda och jag hade muntligt föredrag om Puberteten och preventivmedel! Gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå så jag är nöjd! :)
Kom hem vid nio igår och då slängde jag mig framför tv:n och kollade på tv.
Idag så har jag varit på marieberg med jossan, två linnen, en baund bh, ett par shorts och en morsdag present till min mamma fick följa med hem!
Nu sitter jag och kolla på tv och ska snart gå ner till köket och ta lite kladdkaka! Det är ju ändå fredag!
Kika in på bloggen och ungefär en timme, då visar jag det som fick följa med mig hem!
Vi gjorde också en monter som såg ut så här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback