And the winner is..?

Ja, ikväll är det ju final i Eurovision song contest! Jag har inte lyssnat så mycket på låtarna i är, men jag har några låtar som jag tror att det kommer stå imellan!

Alex Sparrow-Get you (Ryssland)
Låten är ganska bra! Att han och Eric Saade inte direkt är bästa vänner har man ju inte heller kunnat missat.
Hoppas att Eric slår honom i alla fall!

A friend in London-New tomorrow (Danmark)
Jag tror att Andreas Johnsson, nej förlåt. Nu skrev jag fel. Eller..? Refrängen låter nästan exakt som Andreas låt Sing for life.
Men i vilket fall som helst så gillar jag låten!

Kati Wolf-What about my dreams? (Ungern)
Det här är en låt som jag faktist tycker om! Tror att den har en stor chans att vinna!

Jedward-Lipstick (Irland)
Åh, det här är bra i mina öron! Blir bara bättre och bättre och den fastnar direkt! Det ända är ju att dom är ju heeeeelt uppe i varv, som att dom har ätit 10 kg socker eller nått. För söta killar.. ;)

Amaury Vassili-Sognu (Frankrike)
Låten är inte riktigt min favorit, visst är den fin. Men inget jag lyssna på. Men tror ändå att det kan komma högt upp på listan!

Sist men inte minst,
Eric Saade-Popular
Klart att Eric är en favorit! Jag tycker låten är rikigt bra och hoppas att det blir en bra placering!

Där har ni låtarna som jag tror kommer att slås om första platsen, vi får se hur det slutar ikväll!
HEJA ERIC SAADE!

Btw, hur jävla snygg är han inte..?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback