Sunday

Godmorgon!
Ligger i min säng och lyssnar på musik. Ska ta och klä på mig och fixa lite. Så vad händer idag? Ska jag ligga i sängen och vara hur nere som helst över att det är måndag imorgon och jag måste ta mig till skolan?
Nej, faktist inte! Faktist så längtar jag lite tills måndag för att på tisdag har vi studiedag!
Så jag kan gladeligen gå till skolan imorgon för att sen på tisdag ha studiedag!

Nej, nu ska jag ta och klä på mig och sen kanske kolla lite på när herrarna åker femmilen på tv, spela lite gitarr och sen ikväll kanske kolla på min träning.

Och hörni! Hur underbart är inte vädret! Sol och plusgrader, välkommen våren!

Vi hörs!

4f818e4cbff923e2d0d6181979e527ac_large
weheartit



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback