Oh football, football let us play every day

Seriöst, ni ska bara veta hur jävla mycket jag vill spela fotboll! Jag har varit skadad i 7 veckor idag, alltså snart i två månader. Det är sjukt vad jag vill träna. Tror inte att jag har varit så här taggad på att få träna fotboll på länge!
Har saknat att få ta på sig träningskläder, benskydd och snöra på sig ett par fotbolls skor och bara springa och spela. Eller ännu bättre, få ta på sig målvaktshanskarna igen och ha målvaktsträning!

Förra helgen när vi spelade match mot syrianska så satt jag och kollade på matchen och jag var sjukt avensjuk på alla som spelade, jag ville också ut och spela! Och snart ska jag ju få börja träna igen, men det tar ju ett tag innan jag får spela matcher och kanske att träna som vanligt.
Nästa söndag på träningen ska jag försöka att vara med på det jag kan, det ska bli hur kul som helst att börja träna igen!

Det absolut värsta som skulle kunna hända är om jag skadar mig igen innan vi åker till Spaninen. Då dör jag seriöst. Och jag menar verkligen dör. 

Bjuder på några bilder från i söndags!











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback