Mus

Hej på er!
Onsdag idag, vill börja med att säga grattis till min snygga kompis Kajsa som fyller 16 idag! Så, GRATTIS KAJSA!började dagen med nationella biologi del B, då vi labbade. Gick helt okej, får nog i alla fall G och det är jag nöjd med. NO är inte direkt mitt bästa ämne, så G är jag nöjd med :)
Sen hände det inget mer speciellt idag, gick och sjöng efter skolan. Sen cyklade jag hem och tog det bara lungt. Och det leder oss till dagens rubrik.
Öppna våran altan dörr för att se om Sessan vill komma in. Hon ligger och halv sover i en av våra stolar. Sätter mig på huk och ser att det ligger något under bordet. Tittar på det i ca 1 minut innan jag fattar att det är ett djur huvud jag sitter och stirrar på... En fågel trodde jag att det var. Går in, nej min första tanke var inte att ta bort det; och tänker att ja men det kan kanske pappa ta hand om sen.
Gå väl så där 30 minuter och då vill Sessan in så jag släpper in henne och hon springer iväg till våran matsal/vardagsrum som ligger brevid köket. Jag ser att hon leker med något och jag går då fram för att titta vad det är för något. Det är d jag ser att det Sessan leker med är en död mus utan något huvud. Min första tanke var att det var en groda, men sen set jag att den har en svans.
Jag flyger upp på den närmsta stolen och, ja skriker väl lite. Trodde först att den levde, men sen när jag väl såg att den inte hade något huvud så gick jag ner från stolen.
Det slutade med att jag fick plocka bort musen, inte direkt det jag ville..
Usch..

Nej, nu ska jag kolla på Glee, Grey's och BB. Vi hörs imorgon!

Kaaajsa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback