Living the dream!

Hej, dagen har verkligen varit hur grym som helst!
Började dagen med att åka upp till linde för att träffa sjukgymnasten, satt där en timme för mycket för ajg hade tydligen inte anmält att jag hade kommit. Kände mig bara liiiite blond, men alla har väl sina stunder?
Jaja, fick en tid lite senare. Där fick jag den UNDERBARA nyheten att om så där 2-3 veckor så får jag börja träna igen!! Kanske inte för fullt och inte vara med på matcher men vafan, JAG FÅR TRÄNA!
Så nu ska jag också börja vara med lite på idrotten, allt förutom närkamps sporter som typ innebandy, handboll och fotboll. Så nu jävlar ska jag bli fit for fight igen!
Sen tillbaka tills skolan. Hade teknik, so, svenska och slöjd. På svenskan fick vi reda på hur det gick på svenska nationella. Jag fick VG så jag blev väldigt nöjd!
Nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik. Om ca en timme ska jag dra mig till jossan kolla på ishockey, Färjestad-AIK. Färjestad lär ju krossa AIK!

Vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback