Fuck it ibland blir man lite (Galen, Galen)

Hej, skola idag då! Hände väl inget speciellt. Glömde nycklarna idag, vilket sög. Fick sluta lite tidigare idag för våran idrott började tidigare. Idag så körde jag lite knä övningar och så. Jag var helt slut i knätt efter..
Usch, jag börjar märka att jag inte har tränat på en månad och ca två veckor..!
Ska upp till linde imorgon och träffa sjukgymnasten igen så får se vad han säger om jag får börja träna igen!

Just! Jag har bestämt mig för att söka till IDOL! Jajamen, den 3 april smäller det. Då ska jag söka i Linköping. Är lite nervös men mest för jag vet inte vilken sång jag ska sjunga! Men det löser sig :)
Nej, nu ska jag bara lyssna på musik och sen kolla på Top model.
Vi hörs!

Nya IDOL juryn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback