The best one yet

Hej! Igår var jag med om den roligaste kvällen på länge. Fyfan vad kul det var!
Vid fyra började vi i kyrkan. Där bjöds det på sång, betyg och mycket skratt! Jag sjöng "Feels like home" av Edwina Hayes. Gick riktigt bra!
Själv fick jag 6 G och 11 VG och totalt 225 poäng, så jag är faktist riktigt nöjd med mina slutbetyg! :)
I kuvertet där betygen låg så fanns det också en teckning som man hade målat på typ förskolan (?), haha jätte söt i alla fall.. Sen var det också ett ut klipp från tidningen när man föddes!

Efter kyrkan så var det raka vägen till skolan för att ha bal, eller ja fest.
Det togs klasskort och minglades. Sen vid sju så fick vi gå in och sätta oss i matsalen för att äta mat och ha det trevligt!
Vi åt trerätters (ceasarsallad, kött, potatisgratäng, bearnaisesås och vaniljpannacotta med hallon). Sen var det också middagsunderhållning! Det bjöds på gylf sång av Janne,  sång av mig ("Snälla bli min igen" med Veronica Maggio, TACK LINNEA FÖR KOMP!), Silver Pink rockade loss, ett annat band (som jag tyvärr inte kommer ihåg vad dom heter..) spelade och massa annat roligt!
Efter middagen så slog vi klackarna i taket och dansade loss i ca tre timmar. Alla var rätt så svettiga efter kan jag säga. . ;) Några av oss sjöng också lite låtar för alla lärare vi har haft!
Vid tolv var det sista dansen, en tryckare. Så alla nior ställde sig i en ring och söta Kricken och Adam fick ta sig en dans tillsammans ;)
Sen var det ju dags att säga hej då. OTROLIGT sorligt måste jag säga, skulle gärna vilja gå kvar med alla goa människor ett tag till. But lifes goes on!

Så kväll blev verkligen lyckad, tack alla som gjorde kvällen guld värd!
Och tack 9B, den bästa klassen, för tre helt sjukt roliga år, vi är bäst!

Ikväll blir det nog lite festligheter med alla nior, blir säkert kanon!

Några bilder kanske dycker upp här på bloggen, men dom flesta hamnar på fb och videona hamnar där också.
Nu ska jag snart ta och fixa lite mat åt mig, outfit kommer snart!
PUSS SNYGGINGAR!

Två bilder från igår kväll, bilderna har Emelie tagit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback