Jag bor fyra trappor upp och du är välkommen in

Glad midsommar på er! Hur mår alla idag? Själv mår jag ganska bra, lite ont i halsen bara, skrek gaaanska mycket på matchen igår hehe... Just, matchen igår. Har inget att säga än att djurgården har en målvakt som är hur hjurbent som helst och tror att han är värsta biffen. Matchen sög, läs själva på na.se om ni vill veta hur det gick.

Men nu ska vi vara lite posetiva tycker jag, det är ju ändå midsommar idag!
Vad ska alla hitta på? Själv ska jag fira midsommar hemma hos Sleipner och bara ha det trevligt.
Blir bra det!
Ska väl ta och börja fixa mig lite, det här har jag tänkt att ha på mig idag. En outfit bild får ni senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback