Första doppet!

Hej! Ja, gårdagen spenderades med Amanda. Åkte till prästryggen vid två för att vara där med henne och hennes killes familj några timmar. Blev första doppet för mig i Sverige (badade ju i Spaninen!)! Var ganska skönt faktist.
Sen vid fem drog jag, amanda och emelie till åfallet och solade och badade, riktigt mysigt! Sen åkte vi hem och Amanda och jag satt på pizzerian med Emelie, Jossan och Erica i någon timme. Sen åkte vi hem till henne och åt mat och massa gott och kollade på film. Sen vid halv två så slockande vi.
Åkte hem från henne vid två och har inte gjort ett piss, mår inte så bra.
Ont i huvudet och lite mör i kroppen. Men mest är jag faktist nervös.
Då kanske ni undrar varför? Jo, imorgon kanske ansökningsbeskedet om vilket gymnasium man kommer in på kommer!
Åhhh, jag vill verkligen gå på rytmus. Finns verkligen ingen annan skola jag vill gå på!
Så kommer jag inte in så, eh ja. Då dör jag...


Söt bild från igår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback