Några dagar senare

Hej! Har inte haft tid att blogga på några dagar, men tänkte berätta om vad ni har missat!
I söndags var jag i Örebro hela dagen med Erica! Vi åkte in vid tolv och och gick runt lite. Träffade på världens bästa Hannna också! Sen vid ett blev det lunch på Pizza planeten. Sen gick vi runt på stan och hittade världens skönaste jeans inne på Rut m.fl. Ett par Dr.Denim, dom ska verkligen inhandlas när jag åker till Stockholm!
Blev det också en fika på Bara Vara. Sen vid sex drog vi till Behrn och sen vid sju drog matchen igång mellan ÖSK-Norrköping. Och ÄNTLIGEN fick ÖSK vinna igen! Dom vann med 2-0. I andra halvlek så började det regna, men vad gjorde det?! Lite regn har väl aldrig skadat haha.. Efter matchen kom mamma och hämtade oss.

Igår så kom Amanda hit. Vi hade ett litet Harry Potter maraton och åt massa gott! Vi hann med 1:an, 2:an och
3:an. sen slocknade vi.
Idag så drog vi till Rockhammar och badade och sen på kvällen så var det träning. Jag är verkligen död.

Imorgon så åker jag till Stockholm med min familj och kommer hem på fredag.
Jävlar vad jag ska shoppa!!!! Har inte shoppat på typ en månad, vilket är mycket för att vara jag..
Men nu ska här shoppas ORDENTLIGT!
Vi ska, förutom att shoppa, b.la. åka på någon båttur och gå på Lars Wallins utställning! Det ska bli riktigt kul!
Vi kommer att ha med en dator så jag kommer att komma uppdatera, om jag har tid vill säga.
Annars så hörs vi på fredag eller lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback