Jadu

Matchen ja, sög ju. Förlust med 3-0. Har två saker att säga om matchen!

1. Patrik Haginge. Behöver jag säga mer än att tack för att du gav Elfsborg 1-0 målet. TACK.
I en interjuv han gjorde efter matchen säger han att han tar på sig förlusten. Det gör han jävligt rätt i.

2. Okej, ska väl försöka att vara lite posetiv, och ja det var något som hände utan på planen.
John Alvbåge vart utvisad pgd av att han rörde bollen utan för linjen, tyvärr..
Så han gick till kubanerna (där vi stod) och började dra igång klacken. Lite kul att han kom och ställde sig där!

Efter matchen gick jag, Erica, Stoffe och Adam (dom var på matchen med oss) till Donken och sen drog vi hem.
Nu sitter jag här och ska ta slå på någon film tror jag. Imorgon hoppas jag att jag får mitt antagningsbrev om gymnasiet!

Vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback