träningspass

Inget bloggande igår. Pluggade skiten ur mig.
För att till idag hade vi matteläxa, HELVETE GLÖMDE LÄMNA LÄXAN!, engelska skrivuppgift på 300 ord och SO läxa.
Jag älskar fröviskolan. fast, ne.
Sen så hade jag, amanda och jossan engelska redovisning om New York. Jag glömde alla mina pappren hemma. Så det var att på 20 minuter springa hem och hämta allt och sen cykla tillbaka till skolan. Ja, jag kom för sent. Bor typ längst bort från skolan också.
Men redovisningen gick bra, skrivuppgiften är inlämnad och SO:n gick helt okej. Vi fick typ 1 dag på oss. KUL.

Ikväll kanske jag ska kolla på innebandynatt. Fast vet inte än. Får se!

Hej föresten!

Bild sen Danmark-09 med laget. Saknar dom dagarna i Danmark, dom var verkligen bäst.
Spanien med snyggingarna lär blir lika grymt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback