Elle galan 2011

Igår var det ju elle galan, och allt fokus låg ju nästan bara på kläder,kläder och kläder!
Nästan alla killarna kläde sig i grått och svart, men det tycker jag är väldigt stillrent.
Tjejerna vågde ta ut svängarna lite.
Här är mina favoriter från "guldiga" mattan!

Molly Sandén

Frida och Sofi Fahrman

Vincent och Agnes Carlsson

Gry Forsell och Carina Berg, Gry vet jag inte riktigt om jag tycker om,
men Carinas klänning gillar jag!

Alex Schulman och Amanda Widell

Margareta van der Bosch och Elin Kling, Elin lyckas som alltid!

Caroline Winberg och Fredrik

Marie Serneholdt

Sibel Redzep

Charlotte Perelli

Tove Styrke och Danny Saucedo, Tove vet jag inte riktigt, men
Danny lyckades!

Oskar Lindros och Johanna Lindros

Emilia, Adam Tensta och Nicole Pehar

Rebecca Simonsson och Linda Sundblad

Martin Björk och Martina Lund

September
Bilder från finest.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback