Borta

Hej, orkade inte blogga i söndags när jag kom hem från hanna. Hade i alla fall riktigt kul!
Sen igår drog skolan igång och efter skolan drog jag, emma, amanda och emelie hem till emelie och myste. Vi gick också hem till mig ett tag!
Skolan ja, nationella börjar om 5 (?) veckor. Jag dör av längtan. Finns nog inget roligare. Kul att man får äta godis på provet också. Jävlagodislöft....
Har en SO uppgift att göra klar till fredag och matteläxa. På fröviskolan kör i vi på som vanligt, ingen liten slapp vecka här nej.
Skönt schema också, fast ingen sovmorgon. Men fetta raster, gillas stort!
Och på måndagar går jag till halv fyra, tisdagar till tjugo i fyra, onsdagar till två, torsdagar till tjugo över två och fredagar till tio över ett. Och måndagar är inte så jobbiga, nu är allt skit på tisdag.
Men jag ska nog överleva, går ju bara en termin till på fröviskolan. Sista terminen i nian och grundskolan.
Lockande? Bara lite.

Cool bloggare som ska bättra sig på bloggandet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback