KUUUUUUUUUUL

Hejsan hoppsan i lingonskogen!
Nationella idag gick faktist riktigt bra! Tog en kvart, tjugo minuter till jag kom igång men sen så flött det bara på!
Dagen vart väldigt skön och lugn.
Gick hem i snöstormen, fy fan vad det har snöat...
Sen hem och bara ta det lungt och sen vidare till träningen. Då hände det något RIKTIGT kul.
Jag skulle gå på jossan och fasnar med foten i golvet och vrider till mitt vänstra knä...
Så nu ligger jag här med lindat knä och har faktist riktigt ont.
Ska in till akuten i linde imorgon vid åtta och kolla på knät. Det ändå posetiva med det är att jag kanske får åka rullstol och jag är ledig från skolan imorgon!
Haha, rullstol fan vad kul..!
Nu ska jag kolla på TV.
Vi hörs imorgon när jag kommit hem från akuten!
Puss och godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback