Helgen

Hej, ja har haft fullt upp i hela helgen!
I fredags var det först skolan och sen spelade jag cup med 96:orna i Vingåker, Jossan och Lena var också med.
Och det var två Frövi lag i finalen! Jag var i det förlorande laget.. Men inga sura miner! Hade riktigt kul, tack för att jag fick var med och spela med er!
Kom hem vid halv två och då var det raka vägen i säng för att sen gå upp halv sex på lördagen för att åka till var vi nu var och spela cup med laget på konstgräs! Gick helt okej, vann två av fem matchen. Jag var RIKTIGT trött..
Sen på kvällen kollade jag på Melodifestivalen, helt rätt som gick vidare med själva showen var väl inte så bra?
Några dåliga tabbar.

Idag har jag varit inne i Örebro och kollat på träningen och sen inte gjort ett PISS!
Och ska inte gör något heller. Är så jävla sötsugen också.
Vi hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback