Dag 5 - En låt som får mig att tänka på en gammal vän

Kelly Clarkson - My life would suck without you

Jag har en gammal vän som jag fortfarande är vän med, eller gammal och gammal. Hon är lika gammal som mig!
Hon heter Hanna Rylander.
Vi har varit vänner sen dagis och i år 13 år.
Men vi träffas inte lika mycket som förut för när vi gick i femma så flyttade hon till Örebro.

Du och jag Hanna har många roliga och knasiga minnen ihop. Kommer ihåg när vi var små och cyklade runt i hela Frövi och lekte att vi var ute på äventyr. Vi kunder verkligen var från tio på morgonen till sent på kvällen.
Du förstår mig och jag hoppas att vi alltid kommer att vara vänner för du betyder mycket för mig.
Du är en av min första och bästa vän.


Jag älskar dig!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback