Match

Hej! Idag så har jag spelar match mot Götlunda, vi förlorade med 3-7 men jag tycker att vi stod upp bra mot dom för dom spelar i div 3.
Annars idag så har jag inte gjort mycket, hjälpte mamma att göra knäck. Det måste jag berätta om! När vi var på Ikea för ert tag sen så köpte vi olika bakformar, b.la. då knäckformar.
Så idag när vi gjorde knäck så använde vi dom. Det konstiga var bara det är när vi hällde i knäcken i formen så började knäcken bubbla?! Det har aldrig hänt förut när vu gjort knäck. Vi hade några formar från Ica hemma så vi prova att hälla i knäcken i formen från Ica. Då bubblade inte knäcken alls?!
Sjukt konstigt. Så nu har vi knäck som ser ut som små hjärnor!

Nej, nu måste jag sova. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback