Fredagsfika och julklappar!


Bilder från min instagram, följ mig gärna! @aliciiia
Har nyss kollat på Svenska hjältars gala med mamma. Hade tårar i ögonen genom hela showen! Var det någon som också såg det?
Dagen har varit riktigt bra! I skolan hade vi julklappsbyte. Vi skulle köpa något för 10-20 kronor som inte är så seriöst. Jag själv köpte ett bratz huvud, ni vet ett sånt där sminkhuvud. Hittade ett på röda korset för 20 kronor!
Så idag körde vi ett spela som bestämde vilket paket som man skulle få. Det hela slutade med att jag fick rosa plastbestik som var rosa!
Efter skolan så gick jag upp på stan med några ifrån klassen och sen mötte jag upp Erica för en fika på Bara vara! Herregud vad vi skrattade!
Sen gick jag på stan någon timme till och handlade julklappar! Handlade också lite till mig som ni får se senare. Nu har jag handlat alla julklappar! Fast, nej det är jag ju inte riktigt. Måste fixa till mormor och morfar och farmor! Dom ska få mitt skolfoto!
Nu ska jag nog snart hoppa i säng, är ganska trött.
Vi hörs imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback