Dagarna som har gått

Har inte haft tid att blogga på några dagar nu! Mën i måndags så var ajg hos farmor och firade mini jul med släkten på pappas sida. Fick också min julklapp från min kusin, filmen 2 steg från Håkan! Dog av lycka!
Igår var jag först på marieberg med mamma och pappa. Vid elva kom Mathilda och senare kom också Jacob och Hannah! Jag fick med mig ett par jeans och en klänning! Sen så bytte jag min väska som jag fick i julklapp till en annan.
På kväll var jag på Harry Potter marathon hemma hos för Filippa och sen hos Ella med dom Mathilda och Jacob! Eller marathon, det blev att vi tittade på 1:an, 5:an och dom två sista filmerna.
Blev inte många timmas sömn, men hade riktigt kul!
Nu sitter jag här och ska snart gå ner och göra lite mat. Bilder på mina julklappar kommer upp ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback