That's what you get when you let your heart win

Hej! Vad ska alla hitta på idag? Själv ska jag inte göra mycket. Bara ta det lugnt fram till halv fem då det är träning. Kanske ta och kolla på någon film? Vi får se.

Imorgon är det tillbaka till skolan igen, inget mig imot! Har så himla kul i skolan så det ska bli kul!
Något som är mindre kul är att vi börjar klockan tio imorgon och det går inga tåg eller bussar som passar. Det går en buss som är inne i örebro vid 09:52, och det tar typ tio minuter att gå till skolan. Dessutom så kan ju bussen vara försenad och ja. Så jag måste ta ett tåg vid fem över halv nio så att jag är inne vid tio i nio. Värt.
Jaja, jag överlever väl. Kanske.

Vi hörs senare!

Bild från Stockholm


daniella

sv: synd för dig! ;o

2011-08-30 12:16:39 URL: http://ddaniellaa.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback